Wilco Klomp verlengd bij Teuge 2

21 januari 2024 10:00

Wilco staat dit seizoen voor het eerst voor de groep als trainer van Teuge 2 en blijft dus minimaal nog een jaar verbonden aan de club.

Na in het verleden als speler van Teuge en trainer van de JO19-1 (2x), is Wilco nu met zijn vierde periode bij Teuge bezig.

In de ogen van Sportclub Teuge is Wilco de juiste trainer om het verjongde 2e elftal door te laten groeien naar een stabiele 2e klasser.

Als club en trainer was er ook geen lang gesprek nodig om de verlening van het contract te bekrachtigen.

Wij wensen Wilco alvast heel veel plezier en succes voor komend seizoen.

Wij zijn voor Teuge 2 wel nog steeds op zoek naar een leider voor dit elftal. Mocht je het leuk vinden om, of ken je iemand die, onderdeel te worden van dit team, meld je dan bij Sjors Wolters of mail naar [email protected]

Bestuur Sportclub Teuge

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!