Sportclub Teuge speelt topper tegen Juliana ‘32

7 maart 2024 20:45

Sportclub Teuge speelt a.s. zaterdag in Hengelo tegen nummer 2 Juliana ’32.

Een echte topper dus in de 4e klasse D waar Sportclub Teuge als koploper op bezoek gaat bij nummer 2 Juliana ’32. Sportclub Teuge heeft op dit moment 5 punten voorsprong met één wedstrijd minder gespeeld dan Juliana ’32.

Vorig weekend was Sportclub Teuge vrij in de competitie en behaalde Juliana ’32 knap 3 punten bij de altijd lastige uitwedstrijd tegen sv Harfsen.

De thuiswedstrijd eindigde vorig jaar oktober in een 5-2 overwinning voor Sportclub Teuge. Na een lastige eerste helft met een 1-1 ruststand, werd in de tweede helft het verschil gemaakt.

Sportclub Teuge kan over een bijna fitte selectie beschikken en kan bij winst een belangrijk gat slaan richting de nummer 2 voor het kampioenschap.

Voor Juliana ’32 geldt hetzelfde belang, bij winst wordt de achterstand verkleint tot 2 punten. Kortom, een wedstrijd met grote belangen in de top va de 4e Klasse D.

De wedstrijd in Hengelo start om 14:30 en wij zien u wel heel graag langs de lijn.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!