Sportclub Teuge op bezoek bij vv Drienerlo

18 april 2024 18:30

Sportclub Teuge wacht zaterdag een uitwedstrijd tegen de studenten van vv Drienerlo.

Sportclub Teuge heeft in de strijd voor het kampioenschap afgelopen zaterdag goed aan het doelsaldo kunnen werken en won met maar liefst 12-0 van Apeldoornse Boys.

Ook Juliana ’32 wist afgelopen zaterdag te winnen, waardoor het enorm spannend blijft in de kop van de 4e klasse D.

Zo makkelijk als afgelopen zaterdag zal het zeker niet gaan, sterker nog, vv Drienerlo is een uitstekende ploeg welke in de heenronde met een 0-1 overwinning de 3 punten uit Teuge meenam.

Daarbij is vv Drienerlo een wispelturige ploeg en altijd sterk afhankelijk welke spelers zij op kunnen stellen. In de laatste drie wedstrijden wonnen zij er 2 met 11 doelpunten voor, maar ook 9 tegen.

Ook zij hebben de punten nog nodig om boven plek 9 te blijven.

Kortom, een lastige wedstrijd met een niet te onderschatten ploeg. De wedstrijd in Enschede start om 15:00 uur en graag zien wij u weer langs de lijn.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!